Markowi i szanujący się Producenci wprowadzają hasła aby uniemożliwić dokonywanie napraw np.partaczom którzy dowiedzieli się na forum w którą stronę kręcić wkrętakiem aby wykręcić wkręta.
Poza autoryzacją nie ma innego sposobu ochrony marki.
Sprzedający ma obowiązek gwarancji,jednak przy firmowych urządzeniach autoryzowane serwisy wskazuje producent.
Poczekajmy jak zareaguje firma ,która (pewnie nieodpłatnie) przekazała chłodziarkę ,gdy dowie się o samowolnych modyfikacjach.Z pewnością jest o tym w umowie.
Poza autoryzacją nie ma innego sposobu ochrony marki.
Sprzedający ma obowiązek gwarancji,jednak przy firmowych urządzeniach autoryzowane serwisy wskazuje producent.
Poczekajmy jak zareaguje firma ,która (pewnie nieodpłatnie) przekazała chłodziarkę ,gdy dowie się o samowolnych modyfikacjach.Z pewnością jest o tym w umowie.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY