dziękuje za odp 
zrobiłem wnikliwą analizę, przeczyściłem potencjometr (w mazdzie mam na pokrętle skale) i jest tak
jeśli rano przy temp. ok -5 stopni wsiadam do auta ustawiam sterownik na 16 stopni - chodzi jak powinno słuchać ze silniczek od regulacji pracuje i tak jest co stopień do magicznych 23 stopni
powyżej 23 jest już cisza nic nie słychać
odpalam auto - jadę
po przebiegu ok 5 km gdy już silnik osiągnie właściwą temp. to działa co stopień w pełnym zakresie - tak jak powinno być (każda regulacja potencjometrem o stopień skutkuje pracą silniczka od regulacji)
Jedziemy dalej - 5- 10 km czyli gdy silnik jest już dobrze gorący w aucie też klika stopni cieplej dzieje się tak: działa od 23 stopni w górę (czyli do max 29 tak jak być powinno) ale poniżej 22 już cisza - odwrotność tego co przy max zimnym
I na koniec gdy zrobię ponad 10 - 15 km gdy już wsio w aucie jest rozgrzane działa od 27 do 29 stopni a poniżej 27 już cisza do 17 jednakowa temp. i nie słychać silniczka i od 17 do 15 - zimne
Trochę naświetliłem teraz potrzebuje od Was porady
co dalej ??
potencjometr ok wygląda na to że sprawny
tylko czemu tak dziwnie to wszystko działa ??
są rzadko dni że jest ok ale to naprawdę na palcach jednej ręki można w skali roku policzyć

zrobiłem wnikliwą analizę, przeczyściłem potencjometr (w mazdzie mam na pokrętle skale) i jest tak
jeśli rano przy temp. ok -5 stopni wsiadam do auta ustawiam sterownik na 16 stopni - chodzi jak powinno słuchać ze silniczek od regulacji pracuje i tak jest co stopień do magicznych 23 stopni
powyżej 23 jest już cisza nic nie słychać
odpalam auto - jadę
po przebiegu ok 5 km gdy już silnik osiągnie właściwą temp. to działa co stopień w pełnym zakresie - tak jak powinno być (każda regulacja potencjometrem o stopień skutkuje pracą silniczka od regulacji)
Jedziemy dalej - 5- 10 km czyli gdy silnik jest już dobrze gorący w aucie też klika stopni cieplej dzieje się tak: działa od 23 stopni w górę (czyli do max 29 tak jak być powinno) ale poniżej 22 już cisza - odwrotność tego co przy max zimnym
I na koniec gdy zrobię ponad 10 - 15 km gdy już wsio w aucie jest rozgrzane działa od 27 do 29 stopni a poniżej 27 już cisza do 17 jednakowa temp. i nie słychać silniczka i od 17 do 15 - zimne
Trochę naświetliłem teraz potrzebuje od Was porady
co dalej ??
potencjometr ok wygląda na to że sprawny
tylko czemu tak dziwnie to wszystko działa ??
są rzadko dni że jest ok ale to naprawdę na palcach jednej ręki można w skali roku policzyć
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY