coldtherm napisał(a):a tu ciekawostkaRoztrzaskac zawory w śrubach a to ciekawe. Tak poza tym to diagnozę zaczniemy od przegrzania i od dochłodzenia. Jakie masz?
znam przypadek w którym inwestor wezwał mechanika samochodowego do agregatu zespolonego na dwóch śrubach stwierdził jednoznacznie iż w układzie brakuje oleju![]()
rozszczelnił układ i uzupełnił stan oleju i puścił układ
traf chciał że nie chciały się włączyć (LP)to postanowił je rozruszać a że to */** jeden silnik spalił a w drugim roztrzaskał zawory
a wtedy wezwać maga
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy a nic nie działa,
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego.
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY