W podanym przypadku różnica pomiędzy ciśnieniem skraplania i parowania jest zbyt mała i taki układ nie ma prawa działać prawidłowo.Kolego gajdek419 Gdyby Twoja teoria miała by rację to niestosowano by w układach chłodniczych regulacji ciśnienia skraplania.Aby układ był wydajny nie schodząc poniżej temperatury zaprojektowanej.Wysoka temperatura parowania może świadczyć o zbyt wysokiej temperaturze i ciśnieniu skraplania lub o przeludnieniu w samochodzie.Ale to by owocowało wzrostem temperatury i ciśnienia skraplania.W opisywanym przypadku moim zdaniem pary czynnika dostają się na stronę niskiego ciśnienia.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY