wit napisał(a):-jak masz jakieś odcięcie przed tzr -odcinający cieczowy na zbiorniku, elektromagnetyk -przymknij i zobacz jak schodzi ssanie.... czy sprężarka osiąga niskie ciśnienia? czy wtedy zmniejsza się część mokra parownika i o ile?
-odessaj czynnik i rozkręć ten rozprężny -sprawdź pod kątem zabrudzenia -oraz doboru dyszy.
gdyby trzasnęła głowica -zawór by zamknął -więc głowica raczej sprawna.. ale uszkodzenia głowicy też widać. sprawna - dyszę ma wypychać z korpusu głowicy.
głowica uszkodzona -dysza "wpada" w głowicę
łatwo to zrobić... wiec może od tego zacząć.
ale... i tak stawiam, że coś ze sprężarką...
jaka jest historia -to już chodziło i dawało radę ?
w jakich warunkach załadunku/klimatycznych było dobrze -od kiedy jest źle -i wszelki informacje towarzyszące -co się zmieniło, ze stało się źle? inny załadunek, fala upałów?
czy zawsze było źle/jest nowo zamontowane?
czy ktoś grzebał? /co robił?
Jak zwykle prawdy się nie dowiesz: ,,panie zawsze było dobrze''. Będę tam we wtorek i zrobię jak sugerujesz. Bardzo dziękuję
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY