Olej również był odsysany.
Silnik to 1.8t bfb - wydaje mi się że klima jest na zaworze sterującym, ale zaraz spróbuję potwierdzić te info.
Wczoraj po podpięciu do Vaga po odpaleniu klimy ciśnienie doszło do 10b i rozłączyło klimę. Potem po ściągnięciu czynnika i oleju i zalaniu na full czynnikiem i 30ml oleju klima znów chłodziła na wolnych obrotach dochodząc do 15-16b (na manomentrach HP niecałe 15b), po czym po dodaniu gazu znów robiła się historia ze screenów, które wrzucałem.
Napięcie na pierwszej pozycji w vagu bez względu na to czy klima się już rozłączy czy nie wynosi ok. 0.6A. Dopiero po wyłączeniu "econ'em" spada do 0.0A. Po ponownym włączeniu znów jest napięcie i z reguły klimatyzacja rusza (na wolnych).
![[Obrazek: 80k1.jpg]](http://img571.imageshack.us/img571/5703/80k1.jpg)
![[Obrazek: ka59.jpg]](http://img268.imageshack.us/img268/9692/ka59.jpg)
Filmik:
http://youtu.be/l8mxxEBM7t8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-08-08, 08:53:17 przez Pirat.)
Silnik to 1.8t bfb - wydaje mi się że klima jest na zaworze sterującym, ale zaraz spróbuję potwierdzić te info.
Wczoraj po podpięciu do Vaga po odpaleniu klimy ciśnienie doszło do 10b i rozłączyło klimę. Potem po ściągnięciu czynnika i oleju i zalaniu na full czynnikiem i 30ml oleju klima znów chłodziła na wolnych obrotach dochodząc do 15-16b (na manomentrach HP niecałe 15b), po czym po dodaniu gazu znów robiła się historia ze screenów, które wrzucałem.
Napięcie na pierwszej pozycji w vagu bez względu na to czy klima się już rozłączy czy nie wynosi ok. 0.6A. Dopiero po wyłączeniu "econ'em" spada do 0.0A. Po ponownym włączeniu znów jest napięcie i z reguły klimatyzacja rusza (na wolnych).
![[Obrazek: 80k1.jpg]](http://img571.imageshack.us/img571/5703/80k1.jpg)
![[Obrazek: ka59.jpg]](http://img268.imageshack.us/img268/9692/ka59.jpg)
Filmik:
http://youtu.be/l8mxxEBM7t8
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY