Dość rzadko robię klimy ale jeśli sprawdzam to 15 barów. Czasem zdarza się że i przy tym ciśnieniu nie pokaże. Krążący w obiegu olej potrafi skutecznie uszczelnić małe nieszczelności dla azotu, a z gazem chłodniczym się miesza więc go rozrzedza i spiepsza. takie problemy bywają nie tylko z klimą samochodową ale i w normalnym chłodnictwie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-06-07, 19:04:16 przez elektromechanik.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Jakie cisnienie przy próbie azotem
8 Odpowiedzi, 10338 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY