MariOo napisał(a):Święte słowa.Bo zazwyczaj jak nie działa to pod przykrywką serwisu zgłasza się przegląd serwisowy.A stwierdzenie że przed przeglądem wszystko działało.Firmy ne dajcie się robić w bambuko cwaniakom-użytkownikom.Zasada przed przeglądem i każdą jaką kolwiek naprawą jest pokazanie uświadomienie klienta w jakim stanie posiada instalacje.Zarówno elektryczną jak i chłodniczą.Stan czystości wymienników skraplacza i parownika należy przed serwisem pokazać klientowi i uświadomić go z zagrożeniami z tymi związanymi.Ponad to należy przy nim uruchomić schładzalnik.Mierząc ciśnienia parowania i skraplania oraz prąd pobierany przez ów schładzalnik.Tylko takim sposobem się można zabezpieczyć przed cwaniactwem.kubabaku napisał(a):andrewrc napisał(a):Ostatnio startowałem do przetargu i wygrała firma z ceną 39 zł netto za przegląd jednego splita. Urządzeń było ponad 150 szt.chyba wszyscy mieli takie przypadki: środek sezonu i telefon że klima nie działa...jak przyjedziesz to na skraplaczu 2 centymetrowe "futro"...a przecież klima po serwisie na wiosnę!
Gdzie sens a gdzie logika takiego postępowania. Powinni takim od razu strzelać w kolano.
I wołasz za przegląd np 246 zł brutto a klient robi oczy jak kapitan sowa bo przecież poprzednia ekipa skasowała 39zł brutto Panie :mad: !!!
Ogólnie przegląd i konserwację wykonuję na sprawnym urządzeniu Jeśli klient zgłasza że urządzenie nie działa prawidłowo uznaję to za awarie i kasuję jak za awarię
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY