Skraplacze czyste, chlodnice wody i klimy nowe.
Dodam jeszcze, ze gdy bylo 19 stopni na zewnatrz, po jedzie okolo 15 minut autostrada wszystko zamarzlo od osuszacza do chlodniczki wewnatrz auta (lacznie z nia).
A jak jest cieplo, to nie chce chlodzic.
A przy okazji. Ile powinno byc oleju i czynnika? Moze tu lezy problem i dane, ktore posiadam sa nieprawidlowe?
Trafic II 2.0 dCi 115, wersja dluga, klimatyzacja przod i tyl.
I jeszcze jedno pytanie: Czy osuszacz powinien byc na wysokim czy niskim cisnieniu?
Dodam, iz z przodu jest dlawik, a z tylu jest dysza rozprezna.
Jeszcze jest pewna zaleznosc... im wyzsze cisnienie w ukladzie, tym slabsze chlodzenie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-08, 17:43:48 przez Misteeron.)
Dodam jeszcze, ze gdy bylo 19 stopni na zewnatrz, po jedzie okolo 15 minut autostrada wszystko zamarzlo od osuszacza do chlodniczki wewnatrz auta (lacznie z nia).
A jak jest cieplo, to nie chce chlodzic.
A przy okazji. Ile powinno byc oleju i czynnika? Moze tu lezy problem i dane, ktore posiadam sa nieprawidlowe?
Trafic II 2.0 dCi 115, wersja dluga, klimatyzacja przod i tyl.
I jeszcze jedno pytanie: Czy osuszacz powinien byc na wysokim czy niskim cisnieniu?
Dodam, iz z przodu jest dlawik, a z tylu jest dysza rozprezna.
Jeszcze jest pewna zaleznosc... im wyzsze cisnienie w ukladzie, tym slabsze chlodzenie.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY