Obwód powinien być cały czas zwarty do momentu, aż chłodnica się przegrzeje (powyżej 100 - 115 stopni zależy od samochodu) wtedy się rozwiera i klima nie działa. Jeśli są chłodnice zespolone to jest to po to, żeby w skrajnych warunkach ochronić silnik przed przegrzaniem kiedy chłodnica nie daje rady.
Wyciągnij kostkę z tego wyłącznika termicznego i zewrzyj przewody drutem. Jeśli klima ruszy to ten wyłącznik termiczny jest do wymiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-15, 09:25:17 przez LDR.)
Wyciągnij kostkę z tego wyłącznika termicznego i zewrzyj przewody drutem. Jeśli klima ruszy to ten wyłącznik termiczny jest do wymiany.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY