gajdek419 napisał(a):Zacznijmy od cisnienia HP jakie bylo w ukladzie po zamontowaniu sprezarki. Wygląda ze przyczyna caly czas jest nieusunieta bo tarcza slizga sie po kole a to zwiastuje zbyt wysokie HP.HP było w zakresie 15 barów, wiecie co jest najlepsze że przyjeżdża do mnie koleś z uwaloną opornicą wentylatora i ten włącza się przy 20-25 barach,sprężarka to mieli jest dobrze. Ile to razy klient nawet nie wie że padły wentylatory i nadal ciśnie ile wlezie ? w tym Santa FE dwa potężne wentylatory pracowały non-stop. Gdyby producent miał odrobinę oleju i zrobił bloka na wysokie ciśnienie który odepnie sprężarkę od prądu...ale niestety ta mieli aż się zamieli. Najśmieszniejsze jest to , że nawet przez chwilkę po montażu nic nie wskazywało na błąd w układzie. Powtórzę , nowy skraplacz (w tym osuszacz) regenerowana sprężarka, płukany układy....coś spaliło poprzednią cewkę ale , jej zasilanie jest realizowane przez przekaźnik, ten sygnał otrzymuje z ECU silnika. Sami dobrze wicie że taka np. Astra G i spalona cewka to tak jak żarówka w postojowych, nikt się nie spuszcza , wymienia cewkę i klima śmiga..... Tutaj wszystko wygląda cacy a efekt jak wyżej. Wspomniałem o Voyagerze który robiłem rok temu. On również miał problem i paliło tarcze sprzęgłowe. Założyłem na wężu HP prestostat bimetaliczny rozwierny przy 20 barach , sprawa przestała istnieć. Czy zawór rozprężny (otwarty) może zapakować czynnik w postaci cieczy do sprężarki i wówczas zaczyna się kipisz ? sorki że wymyślam ale myślę jak to opanować.
pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY