Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Sharan'01 1,9TDI

6 Odpowiedzi, 6324 Wyświetleń

senior

  2008-06-25, 18:13:30
Zaawansowany użytkownik
#4
z ciśnieniami sprężarki jest tak samo jak z wentylatorem( nawet takim zwykłym) nie ma żadnego bypass-u a jak mu zastawisz zaciąg to nie pcha powietrza :-)
a) jeśli uklad jest zapchany to ssanie schodzi na VAC, a tłoczenie trzyma się tak na poziomie ok 6 bar ( co nie jest zasadą) a później jak dodajesz czynnika to ssanie ciągle na Vac a ciśnienie rośnie , np jak przeładujesz ze 2 razy to bedziesz miał tłoczenie ok 10 bar
b) jeśli sprężarka nie reguluje ciśnienia, raczej uszkodzony zawór to: ssanie stoi na wolnych obrotach najczesciej na 2,5 do 3 bar a tloczenie jest zmienne, później jak dajesz gazu to ssanie spada ( nawet do ok 0,5 bar i tłoczenie też się zmienia w prawidłowym zakresie 10-18 bar zależnie od samochodu
c) jeśli podnięta sprężarka : wogóle brak ruchu na manometrach, koło sprężarki praktycznie nie do obrócenia gołymi rękami
d) zawór: to już pisali koledzy nie raz
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa