z ciśnieniami sprężarki jest tak samo jak z wentylatorem( nawet takim zwykłym) nie ma żadnego bypass-u a jak mu zastawisz zaciąg to nie pcha powietrza :-)
a) jeśli uklad jest zapchany to ssanie schodzi na VAC, a tłoczenie trzyma się tak na poziomie ok 6 bar ( co nie jest zasadą) a później jak dodajesz czynnika to ssanie ciągle na Vac a ciśnienie rośnie , np jak przeładujesz ze 2 razy to bedziesz miał tłoczenie ok 10 bar
b) jeśli sprężarka nie reguluje ciśnienia, raczej uszkodzony zawór to: ssanie stoi na wolnych obrotach najczesciej na 2,5 do 3 bar a tloczenie jest zmienne, później jak dajesz gazu to ssanie spada ( nawet do ok 0,5 bar i tłoczenie też się zmienia w prawidłowym zakresie 10-18 bar zależnie od samochodu
c) jeśli podnięta sprężarka : wogóle brak ruchu na manometrach, koło sprężarki praktycznie nie do obrócenia gołymi rękami
d) zawór: to już pisali koledzy nie raz
a) jeśli uklad jest zapchany to ssanie schodzi na VAC, a tłoczenie trzyma się tak na poziomie ok 6 bar ( co nie jest zasadą) a później jak dodajesz czynnika to ssanie ciągle na Vac a ciśnienie rośnie , np jak przeładujesz ze 2 razy to bedziesz miał tłoczenie ok 10 bar
b) jeśli sprężarka nie reguluje ciśnienia, raczej uszkodzony zawór to: ssanie stoi na wolnych obrotach najczesciej na 2,5 do 3 bar a tloczenie jest zmienne, później jak dajesz gazu to ssanie spada ( nawet do ok 0,5 bar i tłoczenie też się zmienia w prawidłowym zakresie 10-18 bar zależnie od samochodu
c) jeśli podnięta sprężarka : wogóle brak ruchu na manometrach, koło sprężarki praktycznie nie do obrócenia gołymi rękami
d) zawór: to już pisali koledzy nie raz
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY