Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Passat B4 1.9 TDI '96 - Sanden SD7V16 - wymiana zaworu sterującego

17 Odpowiedzi, 15497 Wyświetleń

radekrp90

  2015-06-12, 12:04:07
Użytkownik
#17
Odświeżę trochę mój temat.
Otóż wczoraj został wymieniony skraplacz (została odnaleziona na nim nieszczelność, wypadły po zimie lamele itp - jeszcze oryginalny VW/Audi).
Po napełnieniu azotem puściło uszczelnienie dekla/głowicy (prawdopodobnie słabo dokręciłem lub gwint był wyciągnięty).
Mam pytanie, czy samo odkręcenie i ponowne skręcenie coś da czy raczej powinno się wymienić uszczelki na nowe. Poza tym - czy taka awaria może uniemożliwić ponowne szczelne złożenie kompresora? Skręcać dla bezpieczeństwa z klejem do gwintów czy bez?
Pytanie poza konkursem - czy na terenie 3miasta jest zakład, który może na stanowisku sprawdzić używany kompresor bez jego montażu w aucie?
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa