Odświeżę trochę mój temat.
Otóż wczoraj został wymieniony skraplacz (została odnaleziona na nim nieszczelność, wypadły po zimie lamele itp - jeszcze oryginalny VW/Audi).
Po napełnieniu azotem puściło uszczelnienie dekla/głowicy (prawdopodobnie słabo dokręciłem lub gwint był wyciągnięty).
Mam pytanie, czy samo odkręcenie i ponowne skręcenie coś da czy raczej powinno się wymienić uszczelki na nowe. Poza tym - czy taka awaria może uniemożliwić ponowne szczelne złożenie kompresora? Skręcać dla bezpieczeństwa z klejem do gwintów czy bez?
Pytanie poza konkursem - czy na terenie 3miasta jest zakład, który może na stanowisku sprawdzić używany kompresor bez jego montażu w aucie?
Otóż wczoraj został wymieniony skraplacz (została odnaleziona na nim nieszczelność, wypadły po zimie lamele itp - jeszcze oryginalny VW/Audi).
Po napełnieniu azotem puściło uszczelnienie dekla/głowicy (prawdopodobnie słabo dokręciłem lub gwint był wyciągnięty).
Mam pytanie, czy samo odkręcenie i ponowne skręcenie coś da czy raczej powinno się wymienić uszczelki na nowe. Poza tym - czy taka awaria może uniemożliwić ponowne szczelne złożenie kompresora? Skręcać dla bezpieczeństwa z klejem do gwintów czy bez?
Pytanie poza konkursem - czy na terenie 3miasta jest zakład, który może na stanowisku sprawdzić używany kompresor bez jego montażu w aucie?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY