Obserwacji ciąg dalszy.
Klima działa jak się jeździ non stop tu sie nic nie zmieniło. Co zauważyłem i na pewno nie było tego wcześniej. Wentylatory od klimy kręcą się non stop czy klima włączona czy wyłączona czy nawet jak panel w pozycji 0 jest. Do tej pory jeździłem bez załączonej klimy i te wentylatory się nie kręciły. Czy podczas wymiany chłodnicy klimy mogli jakos źle je podłączyć?
Oleju weszło 30 ml
Teraz sprawa nagrzewnicy - Po odpaleniu silnika temperatura na obydwu czujnikach bardzo szybko podskakuje do 40 czasami do 60 różnie. Oba zaworki ogrzewania są gorące i ogólnie jest ciepło w tych okolicach. Na parowniku też potrafi do 40 wtedy skoczyć. Jak silniki pochodzi trochę na jałowch to temperatura na nagrzewnicy i parowniku zaczyna spadać i zatrzymuje się na ok 24 stopniach. Niżej nie schodzi. Oczywiście klima wtedy nie działa.
Klima działa jak się jeździ non stop tu sie nic nie zmieniło. Co zauważyłem i na pewno nie było tego wcześniej. Wentylatory od klimy kręcą się non stop czy klima włączona czy wyłączona czy nawet jak panel w pozycji 0 jest. Do tej pory jeździłem bez załączonej klimy i te wentylatory się nie kręciły. Czy podczas wymiany chłodnicy klimy mogli jakos źle je podłączyć?
Oleju weszło 30 ml
Teraz sprawa nagrzewnicy - Po odpaleniu silnika temperatura na obydwu czujnikach bardzo szybko podskakuje do 40 czasami do 60 różnie. Oba zaworki ogrzewania są gorące i ogólnie jest ciepło w tych okolicach. Na parowniku też potrafi do 40 wtedy skoczyć. Jak silniki pochodzi trochę na jałowch to temperatura na nagrzewnicy i parowniku zaczyna spadać i zatrzymuje się na ok 24 stopniach. Niżej nie schodzi. Oczywiście klima wtedy nie działa.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY