Temperatura skraplacza odpowiada ciśnieniu czynnika (zgodnie z wykresem, ~85st dla 30 bar i ~50st dla 14 bar). Sprężarka ma dobrą wydajność, bo ciśnienia LP i HP wydają się ok. Problemu szukałbym raczej w klapach mieszalnika w kabinie. Z drugiej strony - temperaturę 12st masz w kabinie jako gdzieś na środku czy z kratki?
Podobnie rzecz się ma (moim zdaniem) w Yarisie - raczej problem z kanałami powietrznymi niż z kompresorem, który pracuje w prawidłowych ciśnieniach. Zauważ, że LP 2.4-3 bar to temperatury od -10 do 0 stopni (tyle ma czynnik na wylocie z dyszy/zaworu) więc potencjał jest ale nie wykorzystany.
Sprawdzałeś filtr przeciwpyłkowy czy jest drożny?
Podobnie rzecz się ma (moim zdaniem) w Yarisie - raczej problem z kanałami powietrznymi niż z kompresorem, który pracuje w prawidłowych ciśnieniach. Zauważ, że LP 2.4-3 bar to temperatury od -10 do 0 stopni (tyle ma czynnik na wylocie z dyszy/zaworu) więc potencjał jest ale nie wykorzystany.
Sprawdzałeś filtr przeciwpyłkowy czy jest drożny?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY