Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Remont kapitalny klimatyzacji - czy na pewno ?

4 Odpowiedzi, 4447 Wyświetleń

radekrp90

  2016-06-19, 20:31:17
Użytkownik
#2
Z VCDS w tym aucie wiele o stanie układu raczej się nie dowiesz, bo tam chyba jest na przełącznikach, a nie czujnikach ciśnienia - ale może się mylę.
Co do samej sprężarki - zawór sterujący powinien dążyć do osiągania ciśnienia LP około 2 bar. Ciśnienie HP zależy wprost o warunków zewnętrznych (zwykle wypada w okolice 12-14 bar).
Moim zdaniem ciemny nalot to raczej efekt przegrzania kompresora (i za razem oleju) ale skoro spręża to może wystarczy wymiana zaworów, filtra i zaworu sterującego w sprężarce - ale tu niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.

Co do konieczności wymiany dwóch zaworów rozprężnych - to jeden układ więc skoro jest konieczność płukania i wymiany jednego z nich to i drugi jest do wymiany, bo w drugim parowniku był ten sam czynnik. Pytanie tylko czy faktycznie trzeba wymieniać tą sprężarkę i płukać układ.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa