Z VCDS w tym aucie wiele o stanie układu raczej się nie dowiesz, bo tam chyba jest na przełącznikach, a nie czujnikach ciśnienia - ale może się mylę.
Co do samej sprężarki - zawór sterujący powinien dążyć do osiągania ciśnienia LP około 2 bar. Ciśnienie HP zależy wprost o warunków zewnętrznych (zwykle wypada w okolice 12-14 bar).
Moim zdaniem ciemny nalot to raczej efekt przegrzania kompresora (i za razem oleju) ale skoro spręża to może wystarczy wymiana zaworów, filtra i zaworu sterującego w sprężarce - ale tu niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
Co do konieczności wymiany dwóch zaworów rozprężnych - to jeden układ więc skoro jest konieczność płukania i wymiany jednego z nich to i drugi jest do wymiany, bo w drugim parowniku był ten sam czynnik. Pytanie tylko czy faktycznie trzeba wymieniać tą sprężarkę i płukać układ.
Co do samej sprężarki - zawór sterujący powinien dążyć do osiągania ciśnienia LP około 2 bar. Ciśnienie HP zależy wprost o warunków zewnętrznych (zwykle wypada w okolice 12-14 bar).
Moim zdaniem ciemny nalot to raczej efekt przegrzania kompresora (i za razem oleju) ale skoro spręża to może wystarczy wymiana zaworów, filtra i zaworu sterującego w sprężarce - ale tu niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
Co do konieczności wymiany dwóch zaworów rozprężnych - to jeden układ więc skoro jest konieczność płukania i wymiany jednego z nich to i drugi jest do wymiany, bo w drugim parowniku był ten sam czynnik. Pytanie tylko czy faktycznie trzeba wymieniać tą sprężarkę i płukać układ.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY