1) Termicznie czynniki są zbliżone. Inne powinny być uszczelnienia i oleje - ale to pewnie wiesz 
2) Widziałem kilka aut gdzie nie zmieniano nic poza o-ringami o olejem. Skoro właściwości, ciśnienia i temperatury są takie same to raczej nie powinno mieć to wpływu. Chyba, że sam zawór jest uszkodzony, ale...
Te temperatury skraplacza - wentylator włącza Ci się na drugiej prędkości czy pracuje ciągle na I biegu?
Wiązka elektryczna jest oryginalna czy dorabiana (może ktoś pominął czujnik wysokiego ciśnienia lub po prostu nie działa)?
Jak dla mnie temperatura (i zapewne ciśnienie) w układzie po pewnym czasie jest zbyt wysokie (na skutek kiepskiego chłodzenia skraplacza) i to prowadzi do kiepskiej wydajności układu.
BTW: Jakie to dokładnie auto? Układ jest typowo z tego modelu?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-06-22, 05:23:56 przez radekrp90.)

2) Widziałem kilka aut gdzie nie zmieniano nic poza o-ringami o olejem. Skoro właściwości, ciśnienia i temperatury są takie same to raczej nie powinno mieć to wpływu. Chyba, że sam zawór jest uszkodzony, ale...
Te temperatury skraplacza - wentylator włącza Ci się na drugiej prędkości czy pracuje ciągle na I biegu?
Wiązka elektryczna jest oryginalna czy dorabiana (może ktoś pominął czujnik wysokiego ciśnienia lub po prostu nie działa)?
Jak dla mnie temperatura (i zapewne ciśnienie) w układzie po pewnym czasie jest zbyt wysokie (na skutek kiepskiego chłodzenia skraplacza) i to prowadzi do kiepskiej wydajności układu.
BTW: Jakie to dokładnie auto? Układ jest typowo z tego modelu?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY