Niektórzy producenci podają zakładane ilości oleju pozostałego w układzie w poszczególnych jego elementach. W ten sposób można OSZACOWAĆ ile oleju wlać do "nowego" kompresora. Ja tak robiłem gdy wyrzuciło mi uszczelniacz płyty zaworowej i się sprawdziło trzeba mieć jednak dobrą instrukcję serwisową. Układ pracował wcześniej?
EDIT:
To co znalazłem dla Mazdy 626 US (podobno zbliżone układy):
- całkowita objętość: 185 ml (100.0 %)
- parownik: 50 ml (27.0 %)
- skraplacz: 15 ml (8.1 %)
- linie: 6 ml (3.2 %)
- osuszacz: 10 ml (5.4 %)
Dla kompresora pozostaje w tym wypadku ~100 ml (~56.0 %).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-12-30, 06:17:47 przez radekrp90.)
EDIT:
To co znalazłem dla Mazdy 626 US (podobno zbliżone układy):
- całkowita objętość: 185 ml (100.0 %)
- parownik: 50 ml (27.0 %)
- skraplacz: 15 ml (8.1 %)
- linie: 6 ml (3.2 %)
- osuszacz: 10 ml (5.4 %)
Dla kompresora pozostaje w tym wypadku ~100 ml (~56.0 %).
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY