witam
bylem u kumpla w warsztacie, odciagnelismy caly czynnik, nabiliśmy nowym i na zegarach działo od maszyny napelniajacej przy ok 2000 obr/min działo sie nastepujaco:
niskie cisnienie 1,5 ( mowi ze to jest ok)
wysokie dochodzilo od czerwonego ( ok 15 ), w momencie dochodzenia do czerwonego wlaczal sie drugi bieg wentylatora i chlodzil to nieco ale dosyc dlugo, niewiem do jakieo powinno spasc. DOdam ze przewod aluminiow byl bardzo mokry i zimny. Na pierwszym biegu nawiewu powietrza do kabiny uzyskalismy na wylocie 4 st. wiec chyba niezle. WIdzac ze to tak dziala uznalismy ze chyba jest ok. Niestety przed wczoraj jechalem do Wisly iznowu to samo: klima sie wylacza jak sie stanie w korku tzn najpierw wentylator drugi bieg itd. czyli to samo co wczesniej. Nastepnie jak sie ruszy i chwile pojedzie i to wszystko sie ochlodzi to wlacza sie znowu i w czasie szybiek jazdy dziala. Pytanie czy to moze byc zawor rozprezny? przymierzam sie do wymiany ale chce stwierdzic czy to wogole moze byc to? Przypomne ze chlodnica klmatyzacji byla zeszlej jesini nowa zamontowana, sprezarka zregenerowana wiec te elementy chyba odpadaja? czujnik wlacza drugi bieg wentylatora wiec on chyba tez ok. Jak sie ja wlaczy zaraz po odpaleniu silnika to na 4 biegu nawiewu super chlodzi ale po jakims czasie sie wylacza.. Prosze o konsultacje.
bylem u kumpla w warsztacie, odciagnelismy caly czynnik, nabiliśmy nowym i na zegarach działo od maszyny napelniajacej przy ok 2000 obr/min działo sie nastepujaco:
niskie cisnienie 1,5 ( mowi ze to jest ok)
wysokie dochodzilo od czerwonego ( ok 15 ), w momencie dochodzenia do czerwonego wlaczal sie drugi bieg wentylatora i chlodzil to nieco ale dosyc dlugo, niewiem do jakieo powinno spasc. DOdam ze przewod aluminiow byl bardzo mokry i zimny. Na pierwszym biegu nawiewu powietrza do kabiny uzyskalismy na wylocie 4 st. wiec chyba niezle. WIdzac ze to tak dziala uznalismy ze chyba jest ok. Niestety przed wczoraj jechalem do Wisly iznowu to samo: klima sie wylacza jak sie stanie w korku tzn najpierw wentylator drugi bieg itd. czyli to samo co wczesniej. Nastepnie jak sie ruszy i chwile pojedzie i to wszystko sie ochlodzi to wlacza sie znowu i w czasie szybiek jazdy dziala. Pytanie czy to moze byc zawor rozprezny? przymierzam sie do wymiany ale chce stwierdzic czy to wogole moze byc to? Przypomne ze chlodnica klmatyzacji byla zeszlej jesini nowa zamontowana, sprezarka zregenerowana wiec te elementy chyba odpadaja? czujnik wlacza drugi bieg wentylatora wiec on chyba tez ok. Jak sie ja wlaczy zaraz po odpaleniu silnika to na 4 biegu nawiewu super chlodzi ale po jakims czasie sie wylacza.. Prosze o konsultacje.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY