ekocert napisał(a):Ok. Zrobie probe szczelnosci i jak zawor bezpieczenstwa otworzy sie to bede wiedziec przy hakim cisnieniu. Ale nie o to mi chodzilo. Pytam gdzie tzn w ktorym miejscu ukladu chlodniczego jest w samochodzie wpiety zawor hp. Bo jesli mialbym uszkodzony zawor bezpieczenstwa to po zalaczeniu sprezarki na manometrze hp roslo by cisnienie i nagle wywalilo czynnik zaworem bezpieczenstwa. A tu cisnienie na hp wogole nie roslo., a zawor wystrzelil. Czyli albo mam uklad 100% zatkany i czynnik nie ma gdzie krazyc po sprezeniu i wywala zaworem bezp, a manometr hp jest wpiety za zatorem i dlatego nie pokazuje przyrostu cisnienia albo cos jest ze sprezarka. Jesli zawor puszczal by przy 5 barach to puszczal by od razu po nabiciu a nie dopiera jak ruszy sprezarka.Kto ci odpowie gdzien jest zawór Hp jeżeli nie podałeś marki auta.Jak sprawdziłeś HP na postoju bez podpięcia manometru.Gubisz sie w swoich opisach
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
zawór bezpieczeństwa sprężarki
17 Odpowiedzi, 14983 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY