essoM napisał(a):Z pustym ukladem mozesz jezdzic bo to sprezarka ze sprzeglem na kole pasowym wiec wirnik stoi i bez czynnika jej nie wlaczysz.Zanim Kolego odpisałeś zadzwoniłem do warsztatu sieci Bosch Service - potwierdzono to, co już wyczytałem wcześniej (sprzęgło "stałe" = zniszczony kompresor przy jeździe bez ciśnienia w układzie, sprzęgło "załączane" - dokładnie tak jak wyżej napisałeś). Rozmówca jedynie nie wiedział, który rodzaj jest w moim aucie. Żeby postawić "kropkę nad i" zrobiłem kilka fotek - wrzucam je z prośbą o potwierdzenie, że na 100% jest na nich "sprzęgło na kole pasowym"

https://zapodaj.net/35fa298eeb1ca.jpg.html
https://zapodaj.net/aa1bb26d6a0d4.jpg.html
https://zapodaj.net/a7d82952bebad.jpg.html
https://zapodaj.net/cfc836bf4639b.jpg.html
essoM napisał(a):Syczeć to moze rozprezajacy sie czynnik zanim ciecz zamieni sie w gaz ale i z dziury moze syczec.:-)Syczało ewidentnie z okolic parownika ale tylko podczas działania klimy, przy wyłączonym silniku i wprowadzonym azocie nic nie słyszałem.
Z drugiej strony gdyby taka fziura byla ze az ja slychac to jak pod azotem by jej nie zauwazyl spec w warsztacie ?
essoM napisał(a):Jedz do innego z azotem i na spokojnie niech przetestuje szczelnosc, to nie jest robota na 5 min i wymaga odczekania az sie uklad pozadnie napelni potem zamykasz zawory i obserwujesz cisnienie.Tak też mam zamiar zrobić. Terminy w warsztatach typu Bosch Service są na za 1,5 tygodnia, więc póki co odwiedzę jeden serwis "oponiarski" i może chociaż uda się ustalić, gdzie jest nieszczelność. Naprawę umówię w firmie w Jelonku pod Poznaniem, mają dobrą renomę.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY