Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

brak czynnika, serwis nie potrafi znaleźć nieszczelności

80 Odpowiedzi, 70432 Wyświetleń

ignas

  2017-06-24, 17:47:48
Nowy użytkownik
#45
Jeśli chodzi o kupowanie "klamotów" przez klienta - serwisuję auto w ASO i dostarczam wszystkie elementy we własnym zakresie (olej, filtry, świece, płyn hamulcowy...) - wszystkie są oryginalne (tzn. firmowane przez Forda). Im płacę tylko za robociznę i wszyscy są zadowoleni.
Mój ojciec serwisuje swojego Forda w jednym z warsztatów Bosch Service i też dostarcza swoje części (ale tylko "duże" elementy, żadne drobiazgi), oryginały lub zamienniki dobrane po VIN w sklepie z częściami do Fordów - nigdy nie było sytuacji, że coś nie pasuje. Ale jeśli by takie coś miało miejsce to byłaby decyzja (ojca - klienta), że klient zwraca część do sklepu (ma 14 dni na zwrot, więc nie ma problemu), a warsztat zamawia odpowiednią część u swojego dostawcy i praktycznie nie ma przestoju. Wszystko zależy od dobrej woli warsztatu (zgoda na dostarczenie części przez klienta) i oczywiście klienta (racjonalne podejście) - to w kwestii "kłótliwogenności" Smile

Whisky napisał(a):zobaczysz ale pewnie ładny skraplacz z naklejką ford i kodem a faktycznie produkt made in china

Dam znać co znajdę na etykiecie, może uda się "rozszyfrować" producenta.

obser napisał(a):Toć @Ignas już chyba więcej wiesz od nas,wieć proponuję zamknąć temat.

Niepotrzebna ta ironia :/ Wydaje mi się, że powinno Wam - solidnym serwisantom - zależeć na edukowaniu klientów, aby potrafili wybrać warsztat (Wasz!!!), który zna się na klimatyzacjach, a nie taki, który tylko ma automat i tylko umie go podłączyć.
Pozwolę sobie niedługo napisać kilka pytań licząc na dalszą pomoc Kolegów.

obser napisał(a):Wkurza mnie przyrównywanie cen na naszym forum przez osoby z poza forum.

Tak, to prawda, ja jestem "z poza forum" Wink Moim celem nie było porównywanie cen jako takie, po prostu zadziwiła mnie rozbieżność wyceny naprawy (700-800zł vs 350zł) w dwóch warsztatach, z którymi miałem styczność i o tę różnicę zapytałem.
Kolega @Whisky wspomniał o znacznej podwyżce cen czynnika, więc z ciekawości sprawdziłem na stronie www, czy wzrosła cena kompleksowej usługi w warsztacie, w którym byłem w zeszłym roku i napisałem o tym. Ot, całe "porównywanie cen".

Prosiłem o polecenie warsztatu, który solidnie przeprowadzi naprawę (nie napisałem tam, że ma być tani, tylko dobry!), ale niestety nie otrzymałem żadnej rekomendacji.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa