Złośnik napisał(a):Witam. Mam GP 1.4 8V. po zakupie klima chłodziła ledwo co aż padło po pół roku. Diagnoza: rozszczelniona sprężarka na kole pasowym i cały na żebrowaniu skraplacz.Rurka na tłoczeniu powinna być ciepła a na ssaniu zimna.Jakie były ciśnienia LP i HP po załadowaniu i jaka była temperatura powietrza bo bez tych danych to nic przez forum się nie dowiesz
Wymieniona została sprężarka, skraplacz, nabity układ na full. Ciśnienia sprawdzone i szczelność układu.
Dzień był chłodny - ok. 20st. C i rurka na tłoczeniu ze sprężarki była lodowata a druga ciepła - niemal gorąca.
Spod auta sączyła się woda z parownika a w aucie chłodno - ale czy na tyle ile potrzeba to niewiem - raczej nie.
Efekt jest taki, że jeśli temp. na zewnątrz jest w okolicach do 20st. C to z kratek na obiegu wewnętrznym i 2 stopniu wentylatora leci powietrze o temp. 10st. Jak jest upał powyżej 30st. C to z kratek leci powietrze 12-15st. C.
A pod autem i w samej komorze parownika do otworu nie skrapla się już woda...
Co to może być? O co chodzi ?
Filtr kabinowy jest nowy i włożony we właściwym kierunku przepływu powietrza. Nie wiem jak powinna chłodzić klima w GP bo przed naprawą efekt był nawet gorszy - powietrze było takie chłodne jakby nachuchać na dłoń.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Grande Punto - słabo chłodzi w upały...
15 Odpowiedzi, 10471 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY