Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Czy to jest nabijanie klienta w butelkę?

32 Odpowiedzi, 18449 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

dark

  2018-05-20, 09:20:10
Nowy użytkownik
#4
Czyli sprężarka nie mogła mi się rozszczelnić z powodu braku wymiany osuszacza?

W każdym razie przy naprawie nieszczelnego układu powinno się wymieniać osuszacz? Z tego co wiem ta klima przynajmniej rok nie była sprawna.

W ogóle jak teraz rozmawiać z serwisantem? Pan mnie chyba z 5 razy zapewniał że ta klima będzie działać i nie będzie problemów. Na kogo przerzucić koszty czynnika?
Czy serwisant w przypadku wymiany sprężarki powinien mnie poinformować że należy też wymienić osuszacz? Czy to jest konieczne?

Pytam, bo nie chce żeby mnie wykiwał Smile

Pozdrawiam

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa