Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Czy to jest nabijanie klienta w butelkę?

32 Odpowiedzi, 18491 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

dark

  2018-05-20, 14:18:50
Nowy użytkownik
#10
Ja mogę za naprawę nawet 2 tysiące zapłacić. Nie ma to dla mnie znaczenia. Jak odstawiam samochód to chce by ludzie wywiązywali się ze swoich słów. Cena może być kosmiczna, ale jak odbieram auto i jestem zapewniany że wszystko będzie w porządku to wymagam tego żeby tak było. Nie chce co tydzień latać i się użerać o to kto zawinił, bo ten czas mógł poświecić na coś ciekawszego niż szukanie w internecie czy facet mnie robi w wała czy nie.

Ludzie to się wam tak zgadzają, że kasujecie ich powiedzmy na 3-5 stówek i mówicie że klima może jednak nie działać po tygodniu i to nie jest wasza wina?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-05-20, 14:20:56 przez dark.)

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa