Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Czy to jest nabijanie klienta w butelkę?

32 Odpowiedzi, 18422 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

Patrykk

  2018-05-21, 13:26:39
Użytkownik
#23
teoretycznie robiąc tą naprawę ( wymianę kompleksową) klimatyzacji, jestem pewny że zimą by kolega dark wieszał na tobie psy bo deska rozdzielcza mu skrzypi, zepsuje się alternator- też będziesz tego winny bo zdejmowałeś pasek i to może być powodem awarii, nie działa radio - to na pewno ten partacz od klimy zepsuł coś jak deskę demontował. Więc jadać do ASO ma pisemną gwarancje na wszystko , jak zaczep deski będzie uszkodzony to wg procedur będą zobligowani założyć nową, śruby nowe, paski nowe, sprzęgiełko alternatora też nowe, bo przy danym przebiegu należy wymienić wg procedury. i wtedy dostanie kolega gwarancję która będzie go satysfakcjonowała.
Tylko zapłaci wielokrotnie więcej niż samochód jest warty, ale powymieniają wszystko co może się zepsuć żeby dać gwarancję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-05-21, 13:28:27 przez Patrykk.)

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa