Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Czy to jest nabijanie klienta w butelkę?

32 Odpowiedzi, 18497 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

dark

  2018-05-21, 14:25:07
Nowy użytkownik
#24
Drogi Patrykku, chyba zbyt pochopnie mnie oceniasz, nie sądzisz?

Gdybym był poinformowany, że jednak może się coś stać to moje retoryka byłaby zupełnie inna. Skoro fachowiec sprawdził i zapewniał że będzie chłodzić to ja tego wymagam.

Nie wymagam by on płacił za kompresor. Napisałem tutaj tylko po to by się upewnić czy mógł pobieżnie zweryfikować wycieki czynnika przez co teraz ja muszę dodatkowo ponosić koszty.

Gdyby to była sytuacja, że Pan na samym początku stwierdza, że do wymiany jest kompresor ( bądź może być do wymiany) to ja bez gadania wyciągam pieniądze i płace.

Sytuacja robi się inna gdy ja jestem zapewniany że wszystko jest dobrze. Po czym nie jest dobrze i muszę znowu angażować swój czas, paliwo, oraz czas paliwo i uprzejmość znajomego który mnie odbierze.

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa