Taka była też omawiana sytuacja, tylko, że muszę zmyć napisy z moich urządzeń i przylepić jakąś nalepkę Hyundai, bo u nich wszystko jest w kajecie pozapisywane.
Tylko dziwi mnie postawa Generalnego Przedstawiciela f-my Kir.... , który nie chce w temacie pomóc, odbijam się od sekretarki, twierdzącej, że Dział Techniczny ma inny numer, a ona mi nie poda, mam pisać maila na który nie dostaję odpowiedzi. Teraz dopiero zaczynam doceniać moją firmę z którą współpracuje przeszło 12 lat i siedzi tam inżynier, który ma za zadania udzielić nam wszelkiej możliwej pomocy. Mi się nie chce rozkładać drabiny, aby zobaczyć ile czynnika jest na tabliczce, wolę zadzwonić i zaraz wiem wszystko.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-09-12, 10:15:42 przez obser.)
Tylko dziwi mnie postawa Generalnego Przedstawiciela f-my Kir.... , który nie chce w temacie pomóc, odbijam się od sekretarki, twierdzącej, że Dział Techniczny ma inny numer, a ona mi nie poda, mam pisać maila na który nie dostaję odpowiedzi. Teraz dopiero zaczynam doceniać moją firmę z którą współpracuje przeszło 12 lat i siedzi tam inżynier, który ma za zadania udzielić nam wszelkiej możliwej pomocy. Mi się nie chce rozkładać drabiny, aby zobaczyć ile czynnika jest na tabliczce, wolę zadzwonić i zaraz wiem wszystko.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY