obser, masz całkowitą rację ale w takim wypadku informuję się klienta o możliwych skutkach i konsekwencjach a nie wciska kit, że jest to POPRAWNE to klient ma podjąć świadomą decyzję po wysłuchaniu rzetelnej opinii i informacji co w razie czego może pójść nie tak, ja wręcz wymagam od innych firm które wykonują dla mnie usługi czy to mechanik czy stolarz o fachową opinie oraz przedstawienie wariantów cenowych i wykonawczych i co się w razie czego z tym wiąże i ja na tej podstawie podejmuję decyzję, a nie ktoś mi wciska kit ja na to przystaje bo w dobrej wierze ufam jego propozycji i nagle wyskakują kwiatki a potem tłumaczenie usługodawcy no ale przecież Pan się zgodził ale co zrobić jak Polak Polakowi wilkiem jak najwięcej skasować a się nie narobić i gwarancja do bramy dalej się nie znamy. Pozdrawiam krypto oszustów.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Jakiej jednostki zasilanie lepsze, zewnętrznej czy wewnętrznej?
21 Odpowiedzi, 15618 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY