Rozumiem Waszą irytację. Niemniej ta historia pokazuje, jak trudno jest kontrolować informacje, nawet produkowane przez nas samych. Czasami ktoś idzie na skróty, a my zakładamy, że nie zrobi błędu. Niestety przy dzisiejszym natłoku spraw i obowiązków na kontrolę po prostu nie mamy czasu. Chłodnik naprawia urządzenie, a copywriter pisze artykuł. Dobrze, że nie na odwrót (mielibyśmy trudne, acz merytoryczne artykuły i niedziałające sprzęty). Pomagajmy sobie unikać wpadek, zamiast dokładać innym. Miłego dnia.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Gdzie UDT , gdzie Fgaz , gdzie Prozon
30 Odpowiedzi, 22671 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY