obser napisał(a):Osobiście z takimi przypadkami jak Twój, a jest ich coraz więcej się nie spotkałem w ponad 25-letniej przygodzie z klimatyzatorami. Nawet przy on-off nie było to odczuwalne. Ale w tym roku spróbowałem wpaść w niszę rynkową i w sezonie podjechać do obcych klientów zostawionych na lodzie przez Instalatorów na naprawę.I czym się to skończyło? Prawie każdy montaż wymagałby ponownego zainstalowania. Pogięte rury, nieszczelne połączenia, brak wypoziomowania, niechlujne wykończenie. Co się teraz dzieje, to dramat. Zakładają hydraulicy, elektrycy i uczniowie yutube. Cenowo są niepokonani, ale kasa dla klienta wyrzucona w błoto. Dlatego też sko0ńczyłem szybko z tym procederem, można wykasować zdesperowanego, opuszczonego klienta, ale dotykając urządzenia uwalniam go od odpowiedzialności. Więc zacząłem uświadamiać klientów o ich prawach, niech piszą reklamację i walczą o swoje prawa. Najwyżej po takiej reklamacji podjedziemy i poprawimy wszystko na koszt instalatora, a nie klienta. Więc jak jesteś niezadowolony, to pisz reklamację w ramach rękojmi z żądaniem odstąpienia od umowy i zwrot wszystkich poniesionych wydatków. To musi zadziałać. Po 14 dniach roboczych bez odpowiedzi wystawiasz wezwanie do zapłaty i na 100% masz to wygrane.
Co masz na myśli przez wygięte rury ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY