Nie rozumię pojęcia "podtrzymanie gwarancji". Jeszcze nie używałem takiego pojęcia. Mnie i klienta interesuje cena katalogowa urządzenia i warunki montażu. Decyzję, czy jak zgodnie z kartą gwarancyjną wypełnianią i przekazywaną po montażu, czy Klient wybiera 12 miesięcy, czy 5 lat z obowiązkiem płatnych przeglądów zostawiam Klientowi.I do ceny katalogowej ktoś dolicza "koszty utrzymania gwarancji"? Wszyscu wiemy, że szkolenia markowe, to fikcja, nie lubię ich, bo jest to tylko udowadnianie wyższości danych urządzeń nad Świętami Wielkanocnymi i starata czasu i kasy. Importerów się rozmnożylo, zaczęli nawet sami próbować sprzedawać poprzez pracowników na portalach aukcyjnych nieraz poniżej pułapu cenowego, który my możemy osiągnąć (mam na to dowody), mamią niektórych kombinezonem, wiertarką za pakietowy zakup, a ten buch na Allegro po kosztach i przymierza garniturek. Ile pracy i kosztów ponosi lekarz z uprawnieniami, co co roku przybija mi pieczątką na licencję zabezpieczenia technicznego? 2 minuty wizyty i 550 zł do płacenia. I to na zapisy, bo kolejka długa. To tak jakbym zamówił taką pieczatkę za 30 zł i robił te "badania" za 50 zł i tak samo byłyby merytoryczne.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Kaisai czy Gree
65 Odpowiedzi, 61705 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości