Nie będąc pewny, czy zawór nie ma przecieku wewnętrznego (wtedy wymiana jego dwóch zewnętrznych o-ringów nie dałaby nic) kupiłem nowy zawór, dokładnie na tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/2603012-zawor-...6464941699
Oryginalny zawór jak i na zdjęciach z aukcji mają zabezpieczoną górną śrubę przed obrotem zaschniętym klejem, jednak zawór który do mnie dotarł nie ma takiego zabezpieczenia, a sama śruba jest wkręcona płycej.
Pytanie:
Czy ta "górna" śruba jest tylko zaślepką, czy też jednak jest śrubą regulacyjną i należy po zamontowaniu nowego zaworu i uzupełnieniu czynnika roboczego dokonać regulacji wytwarzanego przez sprężarką ciśnienia sprężania (na pracującej klimatyzacji przez obracanie tą śrubą i obserwowanie na manometrze wysokiego ciśnienia tłoczenia, jakie wysokie i niskie ciśnienia byłyby właściwe dla tej sprężarki - dokładnie to sprężarka Denso 7SB16C (oznaczenia VW/AUDI 8D0260805B), w układzie zgodnie z naklejką producenta powinno się znajdować 750g czynnika R134a i 250cm3 oleju)?
Dziękuję i pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-06-24, 15:18:34 przez jalu.)
Oryginalny zawór jak i na zdjęciach z aukcji mają zabezpieczoną górną śrubę przed obrotem zaschniętym klejem, jednak zawór który do mnie dotarł nie ma takiego zabezpieczenia, a sama śruba jest wkręcona płycej.
Pytanie:
Czy ta "górna" śruba jest tylko zaślepką, czy też jednak jest śrubą regulacyjną i należy po zamontowaniu nowego zaworu i uzupełnieniu czynnika roboczego dokonać regulacji wytwarzanego przez sprężarką ciśnienia sprężania (na pracującej klimatyzacji przez obracanie tą śrubą i obserwowanie na manometrze wysokiego ciśnienia tłoczenia, jakie wysokie i niskie ciśnienia byłyby właściwe dla tej sprężarki - dokładnie to sprężarka Denso 7SB16C (oznaczenia VW/AUDI 8D0260805B), w układzie zgodnie z naklejką producenta powinno się znajdować 750g czynnika R134a i 250cm3 oleju)?
Dziękuję i pozdrawiam.