Sorry nie doczytałem, bo rękojmi masz 2 lata i w 1 roku, to sprzedawca musi Ci udowodnić, że nie masz racji. Prawidłowa reklamacja musi być złożona z konkretnym żądaniem (zwrot towaru, obniżenie ceny, naprawa, wymiana). Jeśli prawidłowo złożysz reklamację, to po 14 dniach roboczych, bez odpowiedzi Sprzedawcy następuje automatyczne uznanie reklamacji. Pownieneś wnioskować o zwrot, w tym wypadku jakby firma zlikwidowała wszelkie usterki mogłaby się na to nie zgodzić. Jeśli w reklamacji nie napisałeś konkretnego żądania, to szybko pisz następną, poszukaj w wyszukiwarce wzór na reklamację.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Midea Breezless. Hałas jednostki zewnętrznej.
28 Odpowiedzi, 8062 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości