mag2k3 napisał(a):Ja chcę jedynie wyczyścić wszystko nabijać będę oczywiście w serwisie.Drogi kolego mag2k3,jeśli wyciekł czynnik to jest jakaś dziura,którą się ulotnił.
Czynnika nie ma bo wyciekł
Więc raczej nie złapię go wcale.
Sprawdzane było na azocie.
Coś jeszcze chcecie wiedzieć zanim udzielicie konkretnej odpowiedzi?
Filtr możesz wymienic sam,ale przewodu gumowego lub aluminiowego nie naprawisz,do tego trzeba miec nie tylko sprzęt ale i umiejętności.Twoje dobre chęci nie wystarczą.Choc przewód możesz kupic nowy(będzie drogi) lub używany(może byc uszkodzony,choc na szrocie będą zapewniali ,że jest idealny,bo tam nie sprawdzą jego szczelności.Skraplacza również nie naprawisz ,choc w tym przypadku lepiej założyc nowy,to samo dotyczy parownika.Przeczyścic układ też nie tak łatwo,do tego też trzeba miec pewną wiedzę .
Jeśli chcesz przeznaczyc 500zł na naprawę klimy ,to w Twoim przypadku może okazac się za mało.
Nie chcę Cię zniechęcac do samodzielnych napraw,ale w dzisiejszych samochodach naprawdę nie da się wszystkiego zrobic samemu.
I jeszcze jedna ważna sprawa,nie dziw się ,że koledzy z tego forum nie chcą udzielac niektórych informacji.Jeżeli pójdziesz do cukierni i zapytasz właściciela o recepturę na jego firmowe ciasto,czy myślisz ,że ją otrzymasz?
Może poda Ci składniki,ale na pewno nie zdradzi Ci technologii produkcji.
Przecież on z tego żyje.
Nie wiem czym się zajmujesz i w jakiej branży pracujesz,ale jestem pewny ,że nie zdradzisz każdemu sekretów swojej pracy.Pozdrawiam serdecznie.