agus123 napisał(a):Z jaką firmą się konsultowałeś? Na Twoim miejscu nie ograniczałbym się do jednej... Skontaktuj się jeszcze z tą: klimatyzacja do biura (jak widać, zaopatruje w systemy klimatyzacji głównie biura i obiekty użyteczności publicznej, ale zapytać nie zaszkodzi). Kiedyś, miałem do czynienia z klimatyzacją jednej z wymienionych przez Ciebie firm i niestety, dość szybko uległa uszkodzeniu, dlatego lepszym rozwiązaniem będzie, jeśli poprosisz o pomoc profesjonalistów.
Urządzenia z każdej firmy mają prawo się zepsuć. Chyba, że w firmie pracuje jasnowidz i robi weryfikację przed montażową klimatyzatorów. Czy to firma, czy firemka, najważniejsze jest dbanie o Klienta i zauważyłem, że czym większy moloch, tym bardziej sobie leci z Klientem. Małą firmę nie stać na złą obsługę, bo zbankrutuje. Ja nie narzekam, prawie nigdzie się nie ogłaszam, podstawą działalności jest reklama szeptana. I klient z polecenia jest 100% dostarczycielem kasy dla mnie. tak samo współpracuje od kilkunastu lat z mniejszym Importerem porządnych urządzeń i sprawy reklamacji załatwiamy na telefon, dopiero potem tworzymy papierologię i zgłoszenia. W tamtym roku skuszony przedsozonową ofertą współpracy z jedną największych hurtowni w kraju urządzeń, jak potrzebowałem silniczka do żaluzji do świeżo zamontowanego sprzętu, to starciłem 2 dni na wypełnianie różnych RMA i innych, scanów, itp. i dopiero po tym czasie oficjalnie hurownia przyjęła do wiadomości co potrzebuję i zaczęła ruszać machina dostarczenia tego do mnie. W mojej hurtowni jak zadzwonię o 14, to jutro rano mam, a dokumentację robimy jak mamy czas.