obser kartę gwarancyjną mam podbitą przez firmę gdzie kupiłem klimatyzator - klimatyzator z polskiej dystrybucji (LG wycofało ten model z rynku PL i tylko PL - w Europie zachodniej wciąż jest dostępny) i to spowodowało że kupiłem bez montażu bo nikt z Łodzi już nie mógł go dostać. W punkcie w którym kupiłem (Dawklim - Warszawa) sprzedawca poinformował mnie że w wypadku awarii LG zwraca za robociznę i dojazd + wysyła części (tak - stare pewnie trzeba odesłać) z tym że części załatwiam "przez nich" / Dawklim jako że oni podbili gwarancję (ale nie na montaż) z tym że trzeba im podać co zamówić (i tu potrzebna ekspertyza/doświadczenie serwisanta). Bazowałem na informacji od sprzedawcy.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
zlecenie - sprawdzenie szczelnosci klimatyzacji LG - Łódź
40 Odpowiedzi, 23088 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości