Pacjent VW Golf V, ubytek czynnika wynosi ok 30g/ miesiąc , w czasie przeglądu Klimy dodawana była odp. ilość oleju który zawierał juz barwnik UV. Mimo tego przy użyciu lampy UV nie zdołano nigdzie znaleźć wycieku. W związku z tym mam pytanie, czy może lepiej do układu podać sam barwnik UV w ilości ok 7ml, ponieważ ten zawarty w oleju moze się osadzać na ściankach i dodany sam barwnik łatwiej będzie sie absorbował przez mikronieszczelnosci? Niektórzy twierdzą że znalezienie takiej mikronieszczelnosci stanowi problem i nawet próba azotowa moze tego nie rozwiązać, proponują podanie ok 15ml jakiegoś niebieskiego specyfiku Extreme który ma pomóc. Sam nie wiem co o tym myśleć ,myślałem samemu zapodac przez port LP strzykawką UV 7ml, pojeździć tydzień, rozebrać zderzak z przodu i szukac przy pomocy lampy uv i okularów nieszczelności - ale czy ma to sens?
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Nieszczelność układu VW Golf V
11 Odpowiedzi, 7707 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości