Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

KLIMATYZACJA NEW BEETEL ...PROBLEM

14 Odpowiedzi, 19611 Wyświetleń

WOLFps

  2009-05-15, 19:17:35
Nowy użytkownik
#1
Witam, bardzo prosze o odpowiedź na pytanie:
Nie dawno kupiłem vw new beetel 2.0 benz i okazało sie że klimatyzacja nie załancza sie.
Dziś napełniłem czynnik w klimie ( 725ml) oraz olej (50gr). Klimatyzacja stała od kilku miesiecy .Po napełnieniu,podczas testu cisnienie wysokie pokazywało 6 atm i powietrze w srodku osiągneło 6 st. c. Nagle po ok. 5min klima staneła i przestała działać. Takie zachowanie jest cały czas .Jak auto jest zimne to dział 5min. po tym czasie nie mozna jej uruchomić.
Prosze o podanie przyczyny lub podpowiedzi co gdzie szukać???
DziekiSmile
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-16, 06:02:07
Moderator
#2
jaki rok produkcji oraz pojemnosc i rodzaj silnika(diesel, benzyna)
  • Odpowiedz

WOLFps

  2009-05-16, 13:53:35
Nowy użytkownik
#3
Faktycznie roku nie podałem 1999,a co do silnika to 2.0 benz ale to juz podawałem..Smile
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-16, 17:48:32
Moderator
#4
moze byc za mało gazu bo te cisnienie na tłoczeniu troche za niskie
moze byc uszkodzony czujnik chlodnicy i nie załaczaja sie wentylatory bo jak silnik sie nie zagrzeje to czujnik jest zwarty
a zkad jestes?
  • Odpowiedz

WOLFps

  2009-05-16, 19:40:23
Nowy użytkownik
#5
jak załanczam silnik zimny to wentylatory działają,jestem ze Zgorzelca
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-17, 08:28:09
Moderator
#6
ten czujnik obsługujacy klime
  • Odpowiedz

WOLFps

  2009-05-17, 10:21:01
Nowy użytkownik
#7
Jeśli tak to mam pytanie.....czy mozna wymienić ten czujnik samemu czy trzeba opróznić klime?????
Gdzieś wyczytałem że powinien być zawór pod tym czujnikiem? Ja mam taki duzy czujnik jak "cewka " i szczerze powiem, ze nie widze tam miejsca na zaworek.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-05-17, 10:21:46 przez WOLFps.)
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-17, 18:17:52
Moderator
#8
ten czujnik o ktorym pisałem to ac engine coolant temperature switch i znajduje sie na silniku gdzies przy termostacie i jak silnik jest zimny to powinien byc zwarty, moze to on powoduje problem
podaj e-mail to wysle ci schemat, nie jest trudny układ i z miernikiem powinienes sobie poradzic
w razie pytan 500 236 866 dzwon
  • Odpowiedz

WOLFps

  2009-05-17, 21:14:18
Nowy użytkownik
#9
WOLF.P.S@interia.pl

Bardzo dziękuję .......zapamętam nrSmile

Spróbuje sie przymierzyc do wymiany jak go tylko namierzę.
Ale to w tygodniu moze byc trudneSmile

Pozdrawiam i czekam na schematSmile
  • Odpowiedz

WOLFps

  2009-05-18, 18:03:04
Nowy użytkownik
#10
WITAM.....radekklimat świetna rada !!!!! Wymieniłem czujnik i wszystko działa . Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Znalazłem ten czujnik przy silniku po stronie kierowcy. Idzie tam główna rura do chłodnicy a na niej są dwa czujniki biały bliżej przodu i niebieski bliżej kabiny. Wymieniłem ten biały i zaczeło dziłać prawidłowo.(wcześniej spinałem na krótko i dawało rade)
Świetna rada radekklimat!!!!!!!!!!!! Polecam tego człowieka. Dobry fachowiec!!!
  • Odpowiedz

radekklimat

  2009-05-18, 19:43:55
Moderator
#11
Smile
  • Odpowiedz

madrcom

  2014-06-14, 18:16:28
Nowy użytkownik
#12
radekklimat napisał(a):Smile
Witam
Mam niemal identyczne objawy jak wyżej tyle, że klima działa nieco dłużej.
Z tego co zrozumiałem czujnik powinien mieć dwa stany:?
"jak silnik jest zimny to powinien być zwarty"
czyli jak jest ciepły - obwód otwarty, czy jakiś zakres wartości?

radekklimat jeśli możesz podeślij ten schemacik i ewentualną procedurę testową.
Z góry wielkie dzięki
PS
Nie demontowałem tego czujnika więc jeśli możesz podesłać krótką instrukcje również będę wdzięczny.
  • Odpowiedz

LDR

  2014-06-15, 09:23:43
Nowy użytkownik
#13
Obwód powinien być cały czas zwarty do momentu, aż chłodnica się przegrzeje (powyżej 100 - 115 stopni zależy od samochodu) wtedy się rozwiera i klima nie działa. Jeśli są chłodnice zespolone to jest to po to, żeby w skrajnych warunkach ochronić silnik przed przegrzaniem kiedy chłodnica nie daje rady.

Wyciągnij kostkę z tego wyłącznika termicznego i zewrzyj przewody drutem. Jeśli klima ruszy to ten wyłącznik termiczny jest do wymiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-15, 09:25:17 przez LDR.)
  • Odpowiedz

madrcom

  2014-06-17, 06:09:49
Nowy użytkownik
#14
dizęki Smile
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa