Witam,
Na początek - samochód to Laguna II '03 1.8 16v - klimatronik
problemem jest wyjąca sprężarka klimatyzacji. Wycie pojawia się od ok 2-3 tys obr a po wyłączeniu klimy oczywiście znika. W zeszłym roku nie poradziłem sobie z tym problemem, to może teraz mi się uda.
Co było zrobione:
1. wymieniona chłodnica po puszczała
2. wymienione przewody bo puszczały :-)
3. wymieniona sprężarka - w ciągu 2 miesięcy zeszłego roku warsztat wymieniał ją na nowe/regenerowane 9 razy, za każdym razem ZARAZ po włożeniu wyła :-)
4. oczywiście przy każdej wymianie - osuszacz i zaworek rozpr.
Dodam że warsztat ma bardzo dobrą opinię ale chłopaki się poddały.
a dzisiaj właśnie odebrałem auto od elektronika, który wybitnie stwierdził że elektronika sterująca jest ok tylko ciśnienie w układzie jest za wysokie... (mam wspawany dodatkowy zaworek na tłocznej, zaraz za sprężarką, i mam tam 30bar)
Pyt: na co stawiacie? parownik? co jeszcze?
pzdr
Wojtek.
Na początek - samochód to Laguna II '03 1.8 16v - klimatronik
problemem jest wyjąca sprężarka klimatyzacji. Wycie pojawia się od ok 2-3 tys obr a po wyłączeniu klimy oczywiście znika. W zeszłym roku nie poradziłem sobie z tym problemem, to może teraz mi się uda.
Co było zrobione:
1. wymieniona chłodnica po puszczała
2. wymienione przewody bo puszczały :-)
3. wymieniona sprężarka - w ciągu 2 miesięcy zeszłego roku warsztat wymieniał ją na nowe/regenerowane 9 razy, za każdym razem ZARAZ po włożeniu wyła :-)
4. oczywiście przy każdej wymianie - osuszacz i zaworek rozpr.
Dodam że warsztat ma bardzo dobrą opinię ale chłopaki się poddały.
a dzisiaj właśnie odebrałem auto od elektronika, który wybitnie stwierdził że elektronika sterująca jest ok tylko ciśnienie w układzie jest za wysokie... (mam wspawany dodatkowy zaworek na tłocznej, zaraz za sprężarką, i mam tam 30bar)
Pyt: na co stawiacie? parownik? co jeszcze?
pzdr
Wojtek.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY