Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Klimatyzacja nie chłodzi Ford Galaxy 1999r. - 1.9TDI

47 Odpowiedzi, 58122 Wyświetleń
Wstecz 1 2

mg

  2010-05-03, 22:08:05
Top użytkownik
#26
Jedno mnie dziwi... zapłaciłeś kupe kasy za doprowadzenie klimy do porządku i nadal sam chcesz coś tam jeszcze gmerać. Jedź i zgłoś reklamacje, niech ją uruchomią, chyba za to zapłaciłeś?.
  • Odpowiedz

gajdek419

  2010-05-04, 05:50:40
Zaawansowany użytkownik
#27
wojtek_gtx napisał(a):
R-40 napisał(a):Moim zdaniem ja wyżej sugerowane rozpierdzielona płyta sprężarki albo zawór wydajnościowy.
a ten zawór wydajnościowy to wewnątrz jest czy da się go jakoś bez demontowania kompresora zdemontować (sprawdzić)
wewnątrz niestety (tylną pokrywę i zespól zaworowy trzeba zdemontować) i nie ma opcji zeby go sprawdzić bez oprożnienia ukladu z czynnika.
Podzielam uwagi - zapłaciles za naprawę a klima jak nie dzialala tak nadal nie działa...
Jeżeli jednak potzrebujesz pomocy z tym zaworem to odezwij sie na priv
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-04, 07:54:25
Nowy użytkownik
#28
za daleko muszę się ciągnąć do warszawy bo aktualnie tam nie jestem, a musiał bym pewnie zostawić auto na jeden dzień, a już mam dosyć tego serwisu .

Najpierw powiedzieli że presostat potem że rozprężny następnie że sprężarka do regeneracji to jak przywiozłem regenerowaną to mi powiedzieli że zawór ciśnienia był walnięty ale wymienili na nową a teraz znowu nie działa - więc chyba każdy może mieć już taki serwis w du...
  • Odpowiedz

radekklimat

  2010-05-04, 15:43:02
Moderator
#29
a gdzie mieszkasz wojtek gtx?
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-04, 19:18:04
Nowy użytkownik
#30
Póki co jestem poza wawą ale mieszkam w warszawie - wawer i tam gdzieś chciał bym podjechać
  • Odpowiedz

bodzio

  2010-05-04, 19:28:21
Zaawansowany użytkownik
#31
wojtek_gtx napisał(a):
bodzio napisał(a):Może najpierw napięcie.
Napięcie - gdzie, na wejściu na sprzęgło ?? czy na presostacie ??
Tak na wejściu do kompresora, sprawdz najlepiej żarówką. Po logach widać że czujniki ok.
Sprawdź to napięcie na AUTO jak włączą się wentylatory na chłodnicy wtedy powinno być 12-14V
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-04, 19:43:33
Nowy użytkownik
#32
A właśnie pojechałem do sklepu i ... klima się załączyła ale przejechałem ze 5 Km włączyłem na ECO i powrót do auto i już się nie załączyła (dzisiaj zimno na dworze).
  • Odpowiedz

bodzio

  2010-05-04, 19:50:58
Zaawansowany użytkownik
#33
No to teraz należało by to sprawdzić co pisałem. A wentylatory chodzą dalej?
  • Odpowiedz

Shitashii

  2010-05-04, 20:19:13
Moderator
#34
Był w już kiedyś podobny temat, że sprężarka jak się rozgrzała to się rozłączała. Winą była za duża szczelina na sprzęgle (o ile mnie pamięć nie myli). Trzeba młoteczkiem delikatnie przypier.... Nie wiem czy Radek o tym nie pisał....
Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-04, 20:24:50
Nowy użytkownik
#35
sprawdziłem żaróweczką i ... (nie załączył się kompresor ) ale po wypięciu wtyczki z kompresora i wpięciu lampki żaróweczka się zaświeciła .
  • Odpowiedz

bodzio

  2010-05-04, 20:29:56
Zaawansowany użytkownik
#36
No i podłączyłeś wtyczkę spowrotem do kompresora i słychać było załączenie sprzęgła?
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-04, 20:44:05
Nowy użytkownik
#37
nie załączyło się
  • Odpowiedz

R-40

  2010-05-04, 20:46:43
Zaawansowany użytkownik
#38
radekklimat napisał(a):a gdzie mieszkasz wojtek gtx?
Radek i to mi się podoba. Chłopak jeżdzi jak ? do serwisu.Ten serwis podrzyjmy na forum.Bo tak powinno być u jakiego szuszwola byłeś.Podaje firmę i nabijacz klimy i klientów spalony.Niepowinno być sentymentów dla nabjaczy z butelki 700 gram
  • Odpowiedz

bodzio

  2010-05-04, 20:46:47
Zaawansowany użytkownik
#39
To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.
  • Odpowiedz

R-40

  2010-05-04, 20:57:05
Zaawansowany użytkownik
#40
bodzio napisał(a):To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.
Dzwoniłem do niego i puścił mi SMS-a jaka powinna być oporność.
  • Odpowiedz

klaudiusz2000

  2010-05-04, 21:10:26
Nowy użytkownik
#41
Witam
A jak tę żarówkę odlaczyłeś i podłaczyłeś kostkę od sprężarki to auto gasiłes czy nie? Jak gasiłeś to może być padnięty sterownik od klimy i nie zawsze załącza. W tych autach były dwa rodzaje sterowników, jak ten co świeci na zielono to mógł paść.
  • Odpowiedz

mg

  2010-05-04, 21:52:38
Top użytkownik
#42
Jest jeszcze coś pomiędzy komputerem a cewką sprzęgła, mianowicie przekaźnik. Poszukaj go i wymień.
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-05, 05:35:36
Nowy użytkownik
#43
R-40 napisał(a):
bodzio napisał(a):To sprawdz opór cewki jak dobra to coś z tarczą sprzęgła.
Dzwoniłem do niego i puścił mi SMS-a jaka powinna być oporność.
A jaki powinien być opór cewki ?? po południu sprawdzę

klaudiusz2000 napisał(a):Witam
A jak tę żarówkę odlaczyłeś i podłaczyłeś kostkę od sprężarki to auto gasiłes czy nie? Jak gasiłeś to może być padnięty sterownik od klimy i nie zawsze załącza. W tych autach były dwa rodzaje sterowników, jak ten co świeci na zielono to mógł paść.
Nie gasiłem podpiąłem na działającym silniku

mg napisał(a):Jest jeszcze coś pomiędzy komputerem a cewką sprzęgła, mianowicie przekaźnik. Poszukaj go i wymień.
Ale tu chyba jeżeli bez gaszenia auta zapiąłem wtyczkę i nie zapięło to trzeba się bardziej skupić na samej sprężarce i sprzęgle ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-05-05, 05:42:04 przez wojtek_gtx.)
  • Odpowiedz

mg

  2010-05-05, 07:03:25
Top użytkownik
#44
mg napisał(a):Sprawdź szczeline na sprzęgle sprężarki, może jest za duża.
Pisałem o tym gdzieś na początku wątku, myślałem że to wykluczyłeś. Opór na cewce około 6 ohm ale to nie będzie to. Pozdrawiam
Może masz uszkodzoną wtyczkę na sprężarce.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-05-05, 07:07:22 przez mg.)
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-05, 13:48:46
Nowy użytkownik
#45
wtyczka ... no nie wiem a da się to jakoś ruszyć bez demontażu kompresora ??
  • Odpowiedz

bodzio

  2010-05-06, 16:15:37
Zaawansowany użytkownik
#46
Przekaźnik klimy to 168 jak by co.
  • Odpowiedz

wojtek_gtx

  2010-05-14, 21:47:58
Nowy użytkownik
#47
problem rozwiązany ... po długich walkach
okazało się że regenerowany kompresor który zakupiłem był źle złożony podczas regeneracji i po zainstalowaniu go w aucie zaraz się zatarł
firma która mi go sprzedała poczuła się do odpowiedzialności i założyła mi nowy kompresor, osuszacz oraz wyczyściła mi calutki układ klimatyzacji (wykręcali wszystkie rurki z auta) który kosztował by mnie jakieś 1300 pln i to wszystko w ramach gwarancji więc nic nie płaciłem

cieszę się chłodem ...

i dziękuje wszystkim którzy pomagali podczas walki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2010-05-14, 21:49:18 przez wojtek_gtx.)
  • Odpowiedz
Wstecz 1 2

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa