Witam. Pacjent to focus mk1.
Byłem dobić klimę bo kompresor włącza się i wyłącza na przemian. w układzie ma być 750 gram , a było 550 ... dobili mi brakujące 200 i przetestowali klimę ... kompresor jednak ciągle włącza się tylko na chwile i wyłącza. klima mało wydajna ... minimalnie spadło do 8 - 9 stopni ale potem skacze na 12. Po wyjechaniu od nich nic już nie działała. w domu potem mi też troszkę pochłodziła do tych 10 stopni ale przy wyjechaniu na jazdę próbną już wialo ciepłe.
Przy podpiętym aucie kompresor bardzo szybko dmuchał z 9 atm. do 14 - 15 po czym się wyłączał i spadało do 9 i tak w kółko. Nie zwróciłem uwagi na LP , ale powodem wyłączania sprężarki jest właśnie czujnik LP ( mostkowałem ).
Czynnik nabity , LP rozłącza sprężare , klima nie chłodzi .... ;/ co morze być przyczyną ??
P.S
rurka idąca do kabiny jest zimna , ale nie oszroniona .... w momencie włączania kompresora robi się wyczówalnie chłodniejsza i tak w kółko.
Byłem dobić klimę bo kompresor włącza się i wyłącza na przemian. w układzie ma być 750 gram , a było 550 ... dobili mi brakujące 200 i przetestowali klimę ... kompresor jednak ciągle włącza się tylko na chwile i wyłącza. klima mało wydajna ... minimalnie spadło do 8 - 9 stopni ale potem skacze na 12. Po wyjechaniu od nich nic już nie działała. w domu potem mi też troszkę pochłodziła do tych 10 stopni ale przy wyjechaniu na jazdę próbną już wialo ciepłe.
Przy podpiętym aucie kompresor bardzo szybko dmuchał z 9 atm. do 14 - 15 po czym się wyłączał i spadało do 9 i tak w kółko. Nie zwróciłem uwagi na LP , ale powodem wyłączania sprężarki jest właśnie czujnik LP ( mostkowałem ).
Czynnik nabity , LP rozłącza sprężare , klima nie chłodzi .... ;/ co morze być przyczyną ??
P.S
rurka idąca do kabiny jest zimna , ale nie oszroniona .... w momencie włączania kompresora robi się wyczówalnie chłodniejsza i tak w kółko.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY