Witam, Mam pytanie do was mianowicie, ma ktoś schemat albo zdjęcie jak wygląda łapa do mocowania spręzarki do Jumpera 1.9D 2000 Rok ?
Albo jak ktoś ma taką na sprzedaż to chętnie kupie
Albo jak ktoś ma taką na sprzedaż to chętnie kupie
|
Witam, Mam pytanie do was mianowicie, ma ktoś schemat albo zdjęcie jak wygląda łapa do mocowania spręzarki do Jumpera 1.9D 2000 Rok ?
Albo jak ktoś ma taką na sprzedaż to chętnie kupie bebee napisał(a):Witam, Mam pytanie do was mianowicie, ma ktoś schemat albo zdjęcie jak wygląda łapa do mocowania spręzarki do Jumpera 1.9D 2000 Rok ? Myślę że jest Tobie potrzebny uchwyt sprężarki agregatu chłodniczego. Napisz czy auto jest z klimą czy bez. Na pewno będę wstanie pomóc.
Autoryzowany Partner CARRIER
Bez klimy...
Jakie oznaczenie kodowe silnika?np XUD9AU.D9B
XUD9UTF.D8B / XUD9A.DJY / XUD9TF.DHX ?
Silnik mam zmieniany bo tamten padł.. Gdzie będzie to oznaczenie ?
Oryginalne mocowanie Carriera polega na wymianie miski olejowej silnika na taka co juz ma uchwyt do sprezarki plus dodatkowe mocowania, nie wiem czy do tego silnika jest wogole uchwyt robiony, zapytam dzis producenta to ci odpowiem bo z tego co kojaze to do 1.9 D chyba nie produkowano w Polsce, poprostu w tych latach popularny był motor 2.8 l i do tego uchwyty sa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-03-07, 20:28:03 przez radekklimat.)
Tak jak pisałem uchwyt to wymiana miski olejowej silnika ale zapytaj w ASO Fiata czy ci załatwia a koszt nie powinien przekroczyc 1500 zł.
Koszt ogromny..
Panowie a ile by kosztowało i czy sie wgl da dołozyć do tego silnik na 230v ?
Chodzi mi dokładnie przerobić to na sam prąd 230v Jest taka mozliwosc ?
Jaki agregat chcesz przerabiac?
radekklimat napisał(a):Jaki agregat chcesz przerabiac?Chyba nie prądotwórczy.Najtaniej będzie połączenie paskiem klinowym sprężarki i alternatora przez silnik 230 .Sygnał na elektromagnez jest sygnałem na cewkę silnika 230.Wszystkie zabezpieczenia działają bo cewka silnika na 230v przystosowana do napięcia sterowania. które uruchamia podaje napięcie na elektrosprzęgło.W wykonaniu rozwiązanie tanie.W eksploatacji różnie to bywa.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
klimatolog napisał(a):radekklimat napisał(a):Jaki agregat chcesz przerabiac?Chyba nie prądotwórczy.Najtaniej będzie połączenie paskiem klinowym sprężarki i alternatora przez silnik 230 .Sygnał na elektromagnez jest sygnałem na cewkę silnika 230.Wszystkie zabezpieczenia działają bo cewka silnika na 230v przystosowana do napięcia sterowania. które uruchamia podaje napięcie na elektrosprzęgło.W wykonaniu rozwiązanie tanie.W eksploatacji różnie to bywa. Jak zwykle chciałes zabłysnac i jak zwykle ci nie wyszło, nie masz pojecia o agregatach chłodniczych do samochodowów, nie wypowiadaj sie jak sie nie znasz. |