Witam.
Buduje sobie prostą manualna stacje do obsługi klimatyzacji samochodowych.
Stacja powstaje według tego schematu:
![[Obrazek: 5404990000_1415608725.jpg]](http://obrazki.elektroda.pl/5404990000_1415608725.jpg)
![[Obrazek: 1348424300_1415608726.jpg]](http://obrazki.elektroda.pl/1348424300_1415608726.jpg)
Nie wiem jak zbudować odolejacz oleju sprężarki do odzysku( z powrotem przed sprężarkę)
Gdzie ma powracać olej z tego odolejacza czy musi i jaki być na powrocie tego oleju zawór aby nie tracić ciśnienia jeśli powrót jest do strony ssącej?
Chodzi o odolejacza nr 5 i olej smarujący sprężarkę do odzysku czynnika
Na schemacie jest coś narysowane na powrocie oleju jednak nie opisane.
Jeden z instalatorów powiedział mi ze stosuje się "zawór równo ciśnieniowy" ale na 100% nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem nazwę i takiego zaworu nigdzie nie mogę znaleźć.
Buduje sobie prostą manualna stacje do obsługi klimatyzacji samochodowych.
Stacja powstaje według tego schematu:
![[Obrazek: 5404990000_1415608725.jpg]](http://obrazki.elektroda.pl/5404990000_1415608725.jpg)
![[Obrazek: 1348424300_1415608726.jpg]](http://obrazki.elektroda.pl/1348424300_1415608726.jpg)
Nie wiem jak zbudować odolejacz oleju sprężarki do odzysku( z powrotem przed sprężarkę)
Gdzie ma powracać olej z tego odolejacza czy musi i jaki być na powrocie tego oleju zawór aby nie tracić ciśnienia jeśli powrót jest do strony ssącej?
Chodzi o odolejacza nr 5 i olej smarujący sprężarkę do odzysku czynnika
Na schemacie jest coś narysowane na powrocie oleju jednak nie opisane.
Jeden z instalatorów powiedział mi ze stosuje się "zawór równo ciśnieniowy" ale na 100% nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem nazwę i takiego zaworu nigdzie nie mogę znaleźć.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY