Mam od nowości VW Jettę, co roku robiony przegląd klimy, auto nie bite, co roku ubytki były ok 40-50g od samego początku. W tym roku po roku sprawdzono po odessaniu brakowało już 100g na 525g całego układu.
Po sprawdzeniu dokładnie całego układu lampa UV znaleziono tylko jedno miejsce - spod gwintu czujnika ciśnienia klimatyzacji na dole przy chłodnicy- od samego początku było tam wilgotno od oleju i tylko tam w lampie się swieciło- czujnik jest dokręcony dobrze.
Teraz - proponują mi zakup nowego czujnika w ASO ( ponoc nowszy i poprawiony ) + zakup ori uszczelki.
Postanowiłem, że zrobię to sam, bo koszty robocizny w ASO przerażają a u mnie w mieście nikt nie chce robic klimy. Czy mogę czujnik odkręcić bez spuszczania gazu? Czy spokojnie można go odkręcać- czy może gwint jest bardzo delikatny?
Czy poza wymiana oringu, warto cos tam oczyścić? Czy posmarować gwint taka pastą na gwint [reklama]
Chyba że ktoś zna inne rozwiązanie- dziękuję za pomoc
Jeszcze jedno pytanie układ ma zawierać 525g gazu +-25g, czy warto przy przeglądzie zrobić żeby dobito gazu do 550g, czy nie ma to żadnej różnicy?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-03-21, 10:01:47 przez Igoor1978.)
Po sprawdzeniu dokładnie całego układu lampa UV znaleziono tylko jedno miejsce - spod gwintu czujnika ciśnienia klimatyzacji na dole przy chłodnicy- od samego początku było tam wilgotno od oleju i tylko tam w lampie się swieciło- czujnik jest dokręcony dobrze.
Teraz - proponują mi zakup nowego czujnika w ASO ( ponoc nowszy i poprawiony ) + zakup ori uszczelki.
Postanowiłem, że zrobię to sam, bo koszty robocizny w ASO przerażają a u mnie w mieście nikt nie chce robic klimy. Czy mogę czujnik odkręcić bez spuszczania gazu? Czy spokojnie można go odkręcać- czy może gwint jest bardzo delikatny?
Czy poza wymiana oringu, warto cos tam oczyścić? Czy posmarować gwint taka pastą na gwint [reklama]
Chyba że ktoś zna inne rozwiązanie- dziękuję za pomoc
Jeszcze jedno pytanie układ ma zawierać 525g gazu +-25g, czy warto przy przeglądzie zrobić żeby dobito gazu do 550g, czy nie ma to żadnej różnicy?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
Zwykłym olejem silnikowym mogę też posmarować nowy oring ?