Witam!!!
Auto to Chevrolet Cruze 1.6 benzyna 2011r , auto powróciło do mnie po roku , uszkodzona tarczka sprzęgła , wymieniony skraplacz , przewody przepłukane (klient po zatarciu sprężarki wymienił samą sprężarkę dlatego auto wróciło, ale nie u mnie), ale ogólnie przewody były czyste , porty w sprężarce też czyste , olej czysty. Prawdopodobnie przyczyną zerwania tarczki był zatkany osuszacz , jakiś zator i sprężarka miała ciężko . Po wymianie elementów wszystko ładnie ruszyło , jedynie czego nie wyczyściłem to zaworu rozprężnego i parownika , ale skoro przewody były czyste to uznałem że nie ma potrzeby. Problem polega na tym że z tego co pamiętam kiedyś trzymała ciśnienie 2bar LP i ok 12-15 HP no i sprężarka nie rozłączała się tylko chodziła cały czas , teraz hp 10-17 , dopiero przy 17 załącza się wentylator , według mnie to 2 bieg a 1 nie działa, ciśnienie lp przy 1.8 rozłączy sprężarkę i przy około 3.2 załączy ją znowu. Układ jest podobny jak w Oplu z 2011
Potrzebuję schematu instalacji klimatyzacji , jutro zobaczę w jakim stanie jest rezystor wentylatora , proszę o jakieś sugestie , interesuje mnie czy w zarówno chevrolecie jak i w oplu czy powinna pracować cały czas czy też załączać się cyklicznie. Pozdrawiam !!!!
Auto to Chevrolet Cruze 1.6 benzyna 2011r , auto powróciło do mnie po roku , uszkodzona tarczka sprzęgła , wymieniony skraplacz , przewody przepłukane (klient po zatarciu sprężarki wymienił samą sprężarkę dlatego auto wróciło, ale nie u mnie), ale ogólnie przewody były czyste , porty w sprężarce też czyste , olej czysty. Prawdopodobnie przyczyną zerwania tarczki był zatkany osuszacz , jakiś zator i sprężarka miała ciężko . Po wymianie elementów wszystko ładnie ruszyło , jedynie czego nie wyczyściłem to zaworu rozprężnego i parownika , ale skoro przewody były czyste to uznałem że nie ma potrzeby. Problem polega na tym że z tego co pamiętam kiedyś trzymała ciśnienie 2bar LP i ok 12-15 HP no i sprężarka nie rozłączała się tylko chodziła cały czas , teraz hp 10-17 , dopiero przy 17 załącza się wentylator , według mnie to 2 bieg a 1 nie działa, ciśnienie lp przy 1.8 rozłączy sprężarkę i przy około 3.2 załączy ją znowu. Układ jest podobny jak w Oplu z 2011
Potrzebuję schematu instalacji klimatyzacji , jutro zobaczę w jakim stanie jest rezystor wentylatora , proszę o jakieś sugestie , interesuje mnie czy w zarówno chevrolecie jak i w oplu czy powinna pracować cały czas czy też załączać się cyklicznie. Pozdrawiam !!!!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
tarczka sprzęgła się rozleciała , wał sprężarki obraca się z lekkim oporem więc nie jest zatarta , ciśnienia też były ok Lp 2 bar , hp 10-15 bar , w zależności od temperatury otoczenia. Koło pasowe było wyrównane , tarczka była nowa , przerwa około 0,4 mm. Auto przejechało 200km, co może być powodem ??? Układ czysty chłodnica i skraplacz wymienione. Sprężarka Delphi sp17.