Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Chevrolet Cruze 2011

5 Odpowiedzi, 6157 Wyświetleń

piotrekpio

  2016-06-16, 21:30:42
Nowy użytkownik
#1
Witam!!!
Auto to Chevrolet Cruze 1.6 benzyna 2011r , auto powróciło do mnie po roku , uszkodzona tarczka sprzęgła , wymieniony skraplacz , przewody przepłukane (klient po zatarciu sprężarki wymienił samą sprężarkę dlatego auto wróciło, ale nie u mnie), ale ogólnie przewody były czyste , porty w sprężarce też czyste , olej czysty. Prawdopodobnie przyczyną zerwania tarczki był zatkany osuszacz , jakiś zator i sprężarka miała ciężko . Po wymianie elementów wszystko ładnie ruszyło , jedynie czego nie wyczyściłem to zaworu rozprężnego i parownika , ale skoro przewody były czyste to uznałem że nie ma potrzeby. Problem polega na tym że z tego co pamiętam kiedyś trzymała ciśnienie 2bar LP i ok 12-15 HP no i sprężarka nie rozłączała się tylko chodziła cały czas , teraz hp 10-17 , dopiero przy 17 załącza się wentylator , według mnie to 2 bieg a 1 nie działa, ciśnienie lp przy 1.8 rozłączy sprężarkę i przy około 3.2 załączy ją znowu. Układ jest podobny jak w Oplu z 2011

Potrzebuję schematu instalacji klimatyzacji , jutro zobaczę w jakim stanie jest rezystor wentylatora , proszę o jakieś sugestie , interesuje mnie czy w zarówno chevrolecie jak i w oplu czy powinna pracować cały czas czy też załączać się cyklicznie. Pozdrawiam !!!!
  • Odpowiedz

piotrekpio

  2016-06-20, 07:02:33
Nowy użytkownik
#2
Auto zrobione i odebrane przez klienta , niestety po 2 dniach wróciło Sad tarczka sprzęgła się rozleciała , wał sprężarki obraca się z lekkim oporem więc nie jest zatarta , ciśnienia też były ok Lp 2 bar , hp 10-15 bar , w zależności od temperatury otoczenia. Koło pasowe było wyrównane , tarczka była nowa , przerwa około 0,4 mm. Auto przejechało 200km, co może być powodem ??? Układ czysty chłodnica i skraplacz wymienione. Sprężarka Delphi sp17.
  • Odpowiedz

l-zawadzki

  2017-05-27, 21:25:04
Nowy użytkownik
#3
Witam, pozwolę podłączyć się pod temat.
Mam Cruze'a z silnikiem 1.8 i manualna klimatyzacja. Problem polega na tym, ze jak zalaczy kompresor to bije ciśnienie HP do blisko 20bar i nic, nie załącza się wentylator, a sam kompresor gdybym nie wyłączył klimatyzacji spokojnie napompowalby ponad 20bar. Wyłączam klime bo boję się uszkodzeń. Wentylator sprawny. Czujnik cisnienia sprawny, pokazuje zbliżone wartości do wskazań manometrow.
Moje pytanie:
Czy kompresor nie powinien się rozlaczyc po przekroczeniu granicznej wartości cisnienia?
A może to tylko kwestia sterowania wentylatorem?
Proszę o ewentualne sugestie.
  • Odpowiedz

mg

  2017-05-28, 06:01:41
Top użytkownik
#4
Zaczekaj do 24bar. Z tego co pamiętam te typy tak mają. Po pierwszym starcie wentyatora wszystko wraca do normy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-05-28, 06:03:39 przez mg.)
  • Odpowiedz

l-zawadzki

  2017-05-28, 12:23:31
Nowy użytkownik
#5
Dzięki kolego. Jutro sprawdzę. W sumie nic dziwnego-amerykanska Marka, skrecana w koreii, na bazie opla...
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa