Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Golf 4 Sanden sd7v16

6 Odpowiedzi, 3998 Wyświetleń

Lukasix

  2018-06-25, 13:03:31
Nowy użytkownik
#1
Witam
mam mk4 1.9 tdi climatronic sprężarka Sanden sd7v16 i problem był taki ze wcześniejszą sprężarke mechanik uznał za przytarta ciężko chodziła, zrywala sprzęgło miała również spory luz na kole prasowym wymieniłem i oczywiście uzywka też ma problem tle że chodzi ładnie lekko załącza się a problem taki ze z tego co mówi mechanik jest mała różnica cisnien i ciśnienie LP jest zbyt wysokie. Przez to też chłodzenie jest znikome a nawet nie ma go wcale
Doczytałem że w tych modelach lubil wysiąść zaworek sterujacy który jest wymienny myślicie ze może być on przyczyną?
Warto na próbę wymienić sam zaworek? Czy poprostu szukać innej używki :-(?

Czy przy wymianie sprężarki konieczna jest wymiana zaworu rozpreznego oraz osuszacza?
  • Odpowiedz

Jarek79kk

  2018-06-25, 19:54:16
Użytkownik
#2
jak kupujesz jakies stare graty to daruj sobie zawor czy osuszacz
  • Odpowiedz

Lukasix

  2018-06-27, 23:59:01
Nowy użytkownik
#3
A coś mądrego masz do powiedzenia? Czy piszesz byle posty nabić?

Bo jak tylko na tyle Cię stać to szału niema;-)
Ale każdy się uczy więc na Ciebie tez przyjdzie czas.
  • Odpowiedz

essoM

  2018-06-28, 08:31:34
Użytkownik
#4
Bardzo mądrze ci napisał tylko nie ogarniasz sensu tej odpowiedzi.
Wkładasz uzywke ktorej stanu nie znasz.... to jakbys zagral na loterii. Po jaką #@$&§ powiekszac niepotrzebnie koszty.
Jedz do kogos kto ma wiedze i narzędzia zeby ustalic co jest powodem zamiast w ciemno graty podmieniać.
  • Odpowiedz

Whisky

  2018-06-28, 13:37:54
Top użytkownik
#5
Nie słuchaj ich, wymieniał śmiało a co Ci zależy Big Grin
  • Odpowiedz

radekrp90

  2018-06-29, 05:22:56
Użytkownik
#6
Możesz wymienić ten zaworek (o ile faktycznie sprężarka ta "nowa" nie jest przytarta, i jest szczelna).
Musisz tylko pamiętać, że koszt samych części to około 100-150 zł (aby zrobić to porządnie ale bez wymiany uszczelnień czołowych).

Ja to robiłem w Passacie B4 i działało. Możesz poszukać tematu m.in. na forum VW Golfa.

Kolejna sprawa, skoro stary kompresor był przytarty to czy układ był płukany? Może to jest powodem zablokowania zaworka?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-06-29, 05:23:47 przez radekrp90.)
  • Odpowiedz

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa