Witam
W pierwszym moim poście na tym forum dowiedziałem się że wydajność przenośnej klimatyzacji wystarczy do samochodu.
http://www.klimatyzacja.pl/forum/viewtopic.php?id=2256
Mam pytanie odnośnie jej konstrukcji. Zdaje sobie sprawę że w poszczególnych modelach pewnie są różnice ale czy:
- Są 2 osobne wentylatory? od wywiewu gorącego i zimnego powietrza?
- Kompresor stanowi hermetyczną całość z silnikiem go napędzającym? (tak jak w klasycznej lodówce)
Pytam pod kontem wymiany tych silników na 12 woltowe - co uprościło by użycie takiej klimatyzacji w aucie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
W pierwszym moim poście na tym forum dowiedziałem się że wydajność przenośnej klimatyzacji wystarczy do samochodu.
http://www.klimatyzacja.pl/forum/viewtopic.php?id=2256
Mam pytanie odnośnie jej konstrukcji. Zdaje sobie sprawę że w poszczególnych modelach pewnie są różnice ale czy:
- Są 2 osobne wentylatory? od wywiewu gorącego i zimnego powietrza?
- Kompresor stanowi hermetyczną całość z silnikiem go napędzającym? (tak jak w klasycznej lodówce)
Pytam pod kontem wymiany tych silników na 12 woltowe - co uprościło by użycie takiej klimatyzacji w aucie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
) Mogę go wykorzystać w upalne dni w mieszkaniu. Zasilanie też udało mi się zrobić bezkosztowo. Koszt klasycznej klimatyzacji trudno by było zamknąć w 3 tys zł, abstrahując od możliwości jej zrealizowania.