Mój pierwszy post na forum, zatem wypada się przywitać - witam wszystkich!
Właśnie wróciłem z nieudanego przeglądu klimatyzacji (Opel Astra G). Obsługa na początku zasugerowała, że zawór niskiego ciśnienia był wymieniany i jest inny niż być powinien (średnica zaworu niskiego ciśnienia jest obecnie taka sama jak wysokiego). Ale powiedzieli, że to nie problem, zrobią serwis przez zawór wysokiego ciśnienia (nie mieli redukcji na wąż niskiego ciśnienia).
Czynnik, olej został odessany, wytworzona próżnia, układ szczelny i niestety nie udało się dobić czynnika. Otrzymałem informację, że zawór lub redukcję będą mieć we wtorek i wówczas zapraszają.
Moje pytania po wizycie są następujące:
1. Czy przez zawór wysokiego ciśnienia można przeprowadzić pełną usługę serwisową klimatyzacji?
2. Gdzie jest w Astrze G, ewentualnie jak rozpoznać, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia.
Moim zdaniem zawór niskiego ciśnienia jest przy podszybiu, a wysokiego przy chłodnicy. Serwis podłączał odwrotnie Może tu jest przyczyna?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-04-12, 13:47:49 przez herrmes.)
Właśnie wróciłem z nieudanego przeglądu klimatyzacji (Opel Astra G). Obsługa na początku zasugerowała, że zawór niskiego ciśnienia był wymieniany i jest inny niż być powinien (średnica zaworu niskiego ciśnienia jest obecnie taka sama jak wysokiego). Ale powiedzieli, że to nie problem, zrobią serwis przez zawór wysokiego ciśnienia (nie mieli redukcji na wąż niskiego ciśnienia).
Czynnik, olej został odessany, wytworzona próżnia, układ szczelny i niestety nie udało się dobić czynnika. Otrzymałem informację, że zawór lub redukcję będą mieć we wtorek i wówczas zapraszają.
Moje pytania po wizycie są następujące:
1. Czy przez zawór wysokiego ciśnienia można przeprowadzić pełną usługę serwisową klimatyzacji?
2. Gdzie jest w Astrze G, ewentualnie jak rozpoznać, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia.
Moim zdaniem zawór niskiego ciśnienia jest przy podszybiu, a wysokiego przy chłodnicy. Serwis podłączał odwrotnie Może tu jest przyczyna?